Reklamáció / Visszatérítés / Probléma a rendeléssel

Hogyan lehet visszaküldeni a terméket / reklamáció

VISSZAKÜLDÉS

A fel nem használt árut 30 napon belül visszaküldheti nekünk.

  • Ha szeretné a terméket visszaküldeni, akkor válassza fent az Áruk visszaküldése - elállás a szerződéstől lehetőséget
  • Alaposan csomagolja be a terméket, és ezzel az űrlappal együtt küldje el csakis a Magyar Postával a következő címre: Online Living s.r.o., Zsigmond király u. 21. CST 1, 9041-Győri Logisztikai Depó
  • A visszaküldött áruk összegét a raktárba történő beérkezéstől számított 7 napon belül visszatérítjük bankszámlájára

 

REKLAMÁCIÓ

  • Valami nincs rendben a rendeléssel? Válasszon egyet a lehetőségek közül:
    • Az áruk hibásak? Válassza a következőt: Az áruk hibásan érkeztek
    • Hiányoztak termékek a megrendelésből? Válassza a következőt: A megrendelés nem volt teljes
    • Egy probléma merült fel az áruval kapcsolatban? Válassza a következőt: Reklamáció
  • Várja meg amíg a kérésére megkapja tőlünk a megoldási javaslatot.

Általában 2 munkanapon belül kap választ a reklamációval kapcsolatban. A reklamáció a megkereséstől számított 30 napon belül rendezésre kerül.

 

Kérjük, jelentkezzen be újra

Sajnáljuk, de a CSRF token valószínűleg lejárt. A legmagasabb szintű biztonság fenntartása érdekében kérjük, jelentkezzen be újra. Megértését köszönjük.

Köszönjük a megértést.

Bejelentkezés